Tjolahopp

Nemen hallå där!

Jag vet inte ens vad jag vill skriva xD Jag sitter bara och har tråkigt i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Måste ju liksom sysslesätta mig med någonting.

Annars? Jorå... Livet går som på räls, med andra ord rätt så hyffsat. Skolan går bra, hemma går bra (inte för att det någonsin har varit dåligt där, men jaja), bilen går bra, har praktik snart och så. Så jag lever livet helt enkelt. Jag mår bra. Jag känner mig tillfreds med tillvaron. Jag läser mycket. Jag älskar det! Jag skulle inte kunna föreställa mig ett liv utan böcker, det är helt omöjligt!
Jag kan inte föreställa mig ett liv utan skolan heller faktiskt... det är konstigt. Men samtidigt så längtar jag till studenten. Väldigt mycket! Det är inte lång tid kvar nu. Typ 4 månader kvar. Plus att jag har praktik i 5 veckor, så det kortas ner ännu mer. Jag tror att det är cirka 50-55 riktiga skoldagar kvar till studenten. Läskigt!

Men det här var ju väldigt intressant kände jag nu :P

Hade inte så mycket mer på hjärtat, så jag säger hej då!




Två bilder som jag har lagt upp förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0