Don't you tell me how I feel

Jag vill börja skriva dagbok igen. Längtar efter att få skriva för hand! Jag gör typ inte det nu förtiden. Använder datorn HELA tiden. Fast när det ska antecknas på lektionerna så skriver jag för hand, medans alla andra skriver på datorn.
Helgen var kul... Lite knas, har tappat bort mitt ugglehalsband :(
Lite suddig bild, men jag orkar inte bry mig...
Jag ska fan köpa en dagbok på onsdag, för då får jag pengar.
Btw, så hade jag nationella i matte B förra tisdagen. Det var äckelsvårt! MEN!!! Jag klarade det! Jag fick G! Jag är nöjd! Det var liksom inte många i klassen som klarade det :O. Inte ens klassens smartaste fick högre än G. Då känner man sig jävligt nöjd med sig själv.
Firade Richard som har fyllt 19 år i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0