Nej..

Halloj.
Känner att min blogg suger.
Tänkte uppdatera lite för mina icke-existerande läsare:

Jag har tagit körkort!
Skolan går bra. MVG-tjejen!
Jobbar som ett as! Nej det gör jag inte, men jag har jobbat hela julen!
Jag träffade en mys engelsman, men som åkte tillbaka till England i början på denna månad!
Typ mindre än ett halvår kvar tills studenten! ÅNGEST!

Mitt liv krestar kring projektarbetet som vi håller på med i skolan. Det går inte bra, men jag ska fan klara det! Jag och Ninnie ska fan klara det rättare sagt!

Annars? Jag är förkyld, jag ska jobba nyårsafton och nyårsdagen.

Har typ inte fotat på ett bra jävla tag, och det är liksom därför jag har denna blogg, att lägga upp mina egna bilder. Istället hittar jag andra fina bilder som jag INTE har tagit.



Men här har ni en bild, jävligt kass dock...

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0